Jak zwrócić/wymienić towar

Jak zwrócić towar, który do Ciebie nie pasował?

Jeśli rozmiar odzieży Ci nie odpowiada lub produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, wystarczy wydrukować i wypełnić poniższy formularz i dołączyć go do produktu, który prześlesz nam na nasz adres w ciągu 14 dni najpóźniej od daty dostawy produktu. Po otrzymaniu zwracanego towaru zwrócimy pieniądze na Twoje konto, które wskażesz w formularzu.

Jak reklamować towar, w którym znalazłeś wadę?

Jeżeli znalazłeś usterkę lub błąd w produkcie i chcesz wymienić go na nową sztukę, wystarczy wydrukować i wypełnić poniższy formularz i dołączyć go do produktu, który prześlesz do nas na nasz adres. Po otrzymaniu zwracanego towaru, wyślemy Ci nowy towar (jeśli jest jeszcze w magazynie) lub zwrócimy Ci pieniądze na konto, które podałeś w formularzu.

Formularz zwrotu / wymiany / reklamacji

Co zrobić, jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza?

Nie rozpaczaj! Wystarczy, że napiszesz do nas na czystej kartce papieru:

  • Twoje imię
  • numer zamówienia lub numer faktury
  • powód, dla którego zwracasz towar
  • a jeśli chcesz zwrócić pieniądze, również numer konta bankowego.


Nasz adres:

CBL - www.modamia.pl
Rynek 12
33-383 Tylicz
Polska
Tel.: +48511790061
(Powiat: nowosądecki)
(Województwo: małopolskie)

Paczkę wysyłaj bez zapłaty za pobraniem! Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem, pieniądze zwracamy na konto bankowe.